Cofnij:
Kreatywne partnerstwo Lady Gaga i Dom Pérignon wkracza w nową fazę. Współpraca między Lady Gagą a marką została oficjalnie ogłoszona w lutym 2021 roku. Zapowiedziano wtedy stworzenie limitowanej edycji Dom Pérignon Rosé Vintage 2006. Kontynuując tę współpracę, aby uczcić odsłonięcie przez markę szampana rocznika 2013, Gaga występuje w nowej kampanii, która przedstawia synergię między dojrzewaniem szampana a artystką, przechodzącą przez swój proces twórczy.
Sztuka tworzenia szampana w reżyserii Woodkida
Woodkid wyreżyserował film i skomponował ścieżkę dźwiękową. Sidi Larbi Cherkaoui nadzorował choreografię, a długoletnia współpracowniczka Lady Gaga, Nicola Formichetti, zaprojektowała kostiumy. Film powstawał ponad rok. Jego oficjalna premiera odbyła się dzisiaj (1 marca 2023 r.) wraz z kampanią fotograficzną wykonaną przez Mario Sorrentiego.
Film został nakręcony częściowo w historycznym opactwie benedyktyńskim w Hautvillers, które odegrało kluczową rolę w rozwoju szampana. Przede wszystkim dzięki benedyktyńskiemu mnichowi Dom Pierre Pérignon, innowacyjnemu winiarzowi, który urodził się prawie 400 lat temu i miał znaczący wpływ na to, jak powstał szampan. Zaczęliśmy od pomysłu, mówi Vincent Chaperon, szef kuchni szampańskiej (mistrz piwnicy). Potem [pomysł] stał się miejscem, potem winem, a potem domem. Dodaje, że “bogate doświadczenie” wynikające z pracy z talentami, takimi jak Gaga, jest niezbędne, aby odzwierciedlić złożoność, głębię i wrażenia z picia Dom Pérignon.
Właściwie zawsze piłam Dom Pérignon z Tonym Bennettem – mówi Gaga. Mam w domu [butelkę Dom Pérignon] szampana. Brzmi to głupio, ale ma na sobie karteczkę samoprzylepną z napisem „Za moją następną wygraną”. Więc nie wolno mi tego pić, chyba że coś wygram.