Po niezwykle ważnym roku i bardzo udanym odświeżeniu marki, kampania BOSS wiosna/lato 2023, to wypełniona celebrytami eksploracja tego, co trzeba zrobić, aby zostać BOSSem. W nowym sezonie, przyglądamy się bliżej elementom motta: „Bądź swoim własnym SZEFEM”. Jednocześnie, inspirując innych do wykorzystania ich pełnego potencjału i życia na własnych warunkach – z pewnością siebie, stylem i przyszłościową wizją.
Sercem kampanii jest sześć wiodących talentów z różnych dziedzin, które dzielą się swoimi historiami. W kampanii BOSSa udział wzięli: brytyjska supermodelka Naomi Campbell, kolumbijska piosenkarka Maluma, amerykańska supermodelka Gigi Hadid, południowokoreański aktor Lee Minho, tiktoker Khaby Lame i włoski tenisista Matteo Berrettini.
Każdy z tych sławnych i uznanych na całym świecie talentów, pokonał przeszkody żeby zostać swoim własnym SZEFEM. Uchwycone przez fotografa Mikaela Janssona, pełne mocy historie, opowiedziane są za pomocą, angażujących emocjonalnie obrazów. Osobowości, biorące udział w kampanii BOSS, zawsze wiedziały, czego chcą, a ich sukces został osiągnięty dzięki serii osobistych wyborów. Chociaż to wielkie postacie, uosabiają fakt, że BOSSowie się nie rodzą – są stworzeni, przez nich samych. Tak samo, jak Ty, możesz zostać swoim BOSSem.
Produkty polecane na naszej stronie są wybierane niezależnie prze redakcję. Wybieramy wyłącznie dobrej jakości produkty. Kupując przez linki partnerskie wspierasz Home Sugar i pracę jaką wkładamy, żeby przekazać Ci jak najbardziej ciekawe informacje. Dziękujemy, że jesteś z nami!