Givenchy kolekcja jesien zima 2023
Givenchy kolekcja jesien zima 2023

Givenchy kampania kolekcji jesień-zima 2023/24

Givenchy z dumą prezentuje kluczowe zdjęcia reklamowe kolekcji odzieży damskiej jesień-zima 2023, opracowane przez dyrektora kreatywnego Matthew M. Williamsa i uchwycone przez fotografa Heji Shina.

Globalna kampania czerpie inspirację ze złotej ery mody couture z lat 50. i 60. XX wieku. Obrazy są hołdem dla archiwów Givenchy z tego okresu. Doskonale przedstawiają zdolność dyrektora kreatywnego do łączenia wpływów zarówno z historii Domu, jak i ulicy, co daje nowy współczesny blask.

Chciałem wyrazić nową elegancję Givenchy, czerpiąc z naszej przeszłości i dostosowując ją do teraźniejszości. Wygląd koncentruje się na pewności siebie, wygodzie i wzmocnieniu – trzech koncepcjach, stanowiących integralną część kodeksu Domu. Dziś uosabiają ich Mona Tougard, Karolina Spakowski i Liu Wen.

Dyrektor kreatywny Givenchy Matthew M. Williams, dyrektor kreatywny Givenchy

Nowoczesna elegancja

Kampania obejmuje kolekcję zdefiniowaną przez mocne krawiectwo, objętości i ostre konstrukcje. Mona Tougard nosi rzeźbioną czarną marynarkę na asymetrycznej sukience z musu. Jest to idealny przykład wyrafinowanego podejścia Givenchy do proporcji i kontrastu. Karolina Spakowski założyła jedwabną bluzkę typu lavaliere z rozcięciem z przodu. Połączono ją z długą czarną spódnicą z wełnianego moheru, która nawiązuje do elegancji Givenchy z nowoczesnym akcentem. Inne niezbędne elementy, takie jak trencz z jasnożółtej skóry, pięknie oddają nowoczesne i wyrafinowane podejście projektanta do klasyki.

Akcesoria w kolekcji obejmują wyrazistą torbę Voyou w nowym średnim rozmiarze, dostępną w sezonowych odcieniach lub metalicznych wykończeniach. Buty Shark Lock Cawbay z postarzanej czarnej skóry cielęcej i satynowego różu z detalami, przypominającymi klejnoty, a także zielone czółenka z lureksem stanowią idealne wykończenie. Elementy biżuterii, w tym pierścionki i mankiety Stitch, naszyjnik Charm, kolczyki Daisy, rękawiczki i kanciaste nowe metalowe okulary przeciwsłoneczne Giv-Cut, uzupełniają wygląd.

Damska kampania Givenchy jesień-zima 2023 zadebiutuje online 28 sierpnia, a w sklepach stacjonarnych od początku sierpnia.

Dołącz do nas lub napisz