Jedna z największych firm produkujących odzież sportową na świecie, Adidas, podjęła współpracę z Jenny Ortega przy mającej wkrótce powstać marce „Adidas Sportswear”.
To niezwykły moment zarówno dla aktorki, jak i dla marki. Adidas po raz pierwszy od 50 lat wprowadza na rynek nową linię. Postępowa osobowość Ortegi i nieustanne dążenie do kreatywności, czynią ją jedną z najbardziej ekscytujących pionierek swojego pokolenia. Jest idealną partnerką do współpracy jako twarz nowej marki – napisano w oficjalnym komunikacie.
Adidas kultową marką
Jenna Ortega nie ukrywała radości z bycia częścią tego historycznego wydarzenia: Moja miłość do adidasa sięga wielu lat wstecz. Gdy dorastałam, zawsze miałam adidasy i t-shirty. Do dziś większość mojej garderoby, składa się z kultowych trzech pasków. Czuję się zaszczycona, że mogę stać się częścią tej legendarnej rodziny i być twarzą zupełnie nowej wytwórni. Nie mogę się doczekać.

Nowa marka Adidasa Sportswear po 50 latach
Adidas nieustannie szuka sposobów na przesuwanie granic zarówno w sporcie, jak i kulturze. Jenna Ortega dołącza do nas i wprowadza na rynek naszą pierwszą nową markę po 50 latach. Nie możemy się doczekać tej współpracy – powiedział w oświadczeniu Brian Grevy, członek zarządu Adidasa.
W kolekcji znajdą się między innymi, inspirowana piłką nożną koszulka z długimi rękawami, liliowy oraz elegancki, czarny, komfortowy dres. Adidas Sportswear będzie dostępny na całym świecie od 9 lutego na stronie Adidas, w sklepach i za pośrednictwem aplikacji Adidas, a wcześniejszy dostęp będzie możliwy od 2 lutego.