chiński rok królika kampanie moda 2023-24

Zobacz kolekcje specjalne Year of The Rabbit

Żegnaj Roku Tygrysa, witaj Roku Królika. Nowy Rok Księżycowy oficjalnie rozpoczyna się 22 stycznia, kończąc tym samym panowanie tygrysa. Nowym władcą został królik. Reprezentant tego, co ma nadejść. Ten chiński znak zodiaku symbolizuje długowieczność, pozytywność i inteligencję. Celebrując nowe początki, osiem luksusowych marek, stworzyło specjalne kolekcje inspirowane Księżycowym Nowym Rokiem. Od kreacji Gucci w żywych kolorach po ubrania Fendi w odcieniach czerwieni i bieli — oto najlepsze kolekcje Księżycowego Nowego Roku.

Gucci na Nowy Rok Księżycowy całkowicie oddał się idei święta. Nastrój jest radosny, ponieważ w całej kolekcji obecne są dynamiczne kolory i odważne wzory. Kreatywne iteracje królika pojawiają się na ubraniach w postaci haftowanej naszywki, tkanej dzianiny, a nawet wytłoczeń na tarczach zegarków. Jedwabne bluzki z nadrukami, koszule z zabawnymi grafikami, geometryczne spódnice, patchworkowe swetry rozpinane i kontrastowe wzorzyste torebki… — to tylko niektóre z wyróżniających się elementów kolekcji. Sfotografowana przez Maxa Siedentopfa kampania jest żywiołowa, jak sama kolekcja ubrań. Akcentem świątecznym kampanii są króliki, debiutujące jako modele w Gucci.

Bottega Veneta

Bottega Veneta odnosi się do lokalnej tradycji z uniwersalnym przesłaniem: czas to najwyższy luksus. Prawda, że niezwykle trafne? Motywem kampanii są osoby w drodze powrotnej do domu. Koncentrując się na samej historii, motywie czasu i ruchu, kampania jest wolna od logo marki. Bottega Veneta jest zasadniczo pragmatyczna, ponieważ jest marką, zajmującą się galanterią skórzaną. Specjalizuje się w torbach i propagowaniu idei rzemiosła w ruchu – tu torebki, które wszędzie ze sobą nosimy. Czyżby inspiracją był królik, który wszędzie hasa?

Self-Portrait-kampania-2023

Self-Portrait

Sfotografowana przez fotografkę Alexandrę Leese kampania Self-Portrait na Nowy Rok Księżycowy celebruje rodzinę, przyjaźń, wspólnotę, jedność i wspólne rytuały. Dyrektor kreatywny Han Chong oraz stylistka Audrey Hu, sięgają do swojego dziedzictwa i przekazują rodzinne chwile. Sama kolekcja również nawiązuje do tradycji, ponieważ style dla kobiet i dzieci są dostępne z gipiurowej koronki, bouclé, krepy i dzianin. Wyróżniającym się elementem jest Bow Bag – mini torebka w różnych świątecznych kolorach i z elegancką emaliowaną kokardką z przodu.

Fendi

Fendi świętuje nowy rok, czerpiąc inspirację z przeszłości. Etykieta nawiązuje do reinterpretacji logo Fendi Roma stworzonego przez Marca Jacobsa na potrzeby kolekcji Baguette Bag 25th Anniversary. Nowa interpretacja logo nabiera kształtów w specjalnie przygotowanych pod kampanię, przyciągających wzrok akcesoriach. Subtelna różnica, ale ten sam poziom szyku. Odzież damska pełna jest barw czerwieni i bieli, odzież męska kolorów czerni i szarości.

Miu Miu

Do kampanii Miu Miu z okazji Nowego Roku Księżycowego marka zaangażowała ambasadora marki Qiu Tian oraz aktorkę i piosenkarkę Amber Kuo. Kolekcja jest szykowna w stylu preppy z odrobiną relaksu. Dom skupił się na wyrafinowanych elementach projektu, aby stworzyć eleganckie i dopracowane sylwetki, które wciąż są pełne charyzmy. Świąteczną atmosfera nowego roku można odczuć w akcentach z cekinowych ozdób, które podtrzymują charakterystyczne dla Miu Miu upodobanie do kobiecości.

Ferragamo

Celebrując Nowy Rok Księżycowy, Ferragamo łączy charakterystyczne dla marki proste kody projektowe z elementami tradycyjnej chińskiej kultury. Od powiększonego wyrenderowanego oka królika po jego sylwetkę. Ferragamo celebruje każdy aspekt znaku zodiaku. Kolekcja kapsułowa obejmuje jedwabne fulary, koszule i spódnice, bluzę z okrągłym dekoltem i miejską kurtkę, a także luksusowe akcesoria, w tym pasek z klamrą Gancini oraz torby Trifolio i Studio.

Burberry

Burberry dosłownie interpretuje rok królika, między innymi parą jego uszu ozdobionych monogramem Thomasa Burberry. Do zdjęć pozowały takie gwiazdy, jak Qi Xi, Shi Pengyuan i Zhao Lina. W kolekcji odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej, znajduje się również torebka Lola i czapki z uszami królika.

Proenza Schouler

Nasyconą czerwień, tradycyjnie kojarzona z Nowym Rokiem Księżycowym, pojawiła się w kolekcji Proenzy Schouler. Oprócz okazjonalnych czarnych elementów, całość nabiera kształtu, w różnych odcieniach czerwieni na swetrach z dzwoneczkami, plisowanych spódnicach i mini sukienkach bez rękawów. W kolekcji dostępna jest również torebka PS1, oferowana w kolorze tango red lub light nude.

Szczęśliwego nowego roku królika!

Dołącz do nas